03 joulukuuta, 2013

Se ei halunnu mua vaik mä halusin sen

Moikka !

Täällä,kirjottelee Anni.
aattelin,tulla nyt kirjottelemaan,ku oon kotona. Meillä on ollu nyt harkkoja,jossa ollaan harjotellu ohjelmaa,joka esitettiin eilen (2.12) maanantaina Silver Sharksien talvinäytöksessä.

Olin sunnuntaina siis kuumees ja olin vaan kattomas harkkoja ja buranan voimalla jaksoin senkin. Illalla kun pääsin kotiin menin suoraan nukkumaan. Aamulla en mennyt kouluun,mutta neljän aikoihin lähettiin ajelemaan seinäjoen uimahallia kohti. Meidän piti olla siellä jo viideltä ja lämpättiin ja vedettiin vielä ohjelma. No tietenkin mun tuurilla,ei miltään vahingoilta voinu sattuu ja nostettiin libbeä ja nostaja tippu suoraa mun olkapäälle,joten en sit varmasti tiiä mitä siinä tapahtu,mutta ainaki kylmää siihen sain ja kuulemma tärähdys ja aattelin,että kyllä se siitä ohi menee ja no näytös alko ja meidän piti sitte mennä lämppäämään,mutta siinä sitte kävi niin että olkapää tuli vielä kipemmäks ja kävin sanoo et en pysty ottamaan koppia,mutta niin vaan matolle mentiin. Meidän loppu pyrtsi ei menny,mutta muuten esitys meni tosi hyvin. 







Oltiin myös,kannustamassa SPV:n pelissä tossa jokunen viikko sitten ja sielläki päästiin esiintymään. 





2 kommenttia:

  1. Meilläkin oli just joulunäytös!! Kivoja kuvia:) Oot tosi kaunis!
    http://training-diaries.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. toivottavasti meni hyvin! kiitos paljon(: -Anni

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! ♥:llä Anni ja Julia