14 lokakuuta, 2013

Uusi alku

Moikka täälä kirjottelee Anni.

Pitkä tauko ja ihan syystä, kaikki lopetettiin cheerleading,kunnes mulle ainaki tuli kauhee ikävä joten alotin sitten uudestaan (26.10 ekat harkat) mutta vaan eri joukkueessa ja seurassa. En oikee tiiä mitä kertoisin..

Lopettamisen syy oli se ettei aika vaan riittäny varsinkaan,kun ylä-aste alkoi ja kaikilla meillä alko uusi harrastus. Julia ja Mari alotti lentopallon,kun taas mä yleisurheilu. Ylä-asteen aikana ollaan kyllä koulun liikuntasalissa nosteltu,kavereiden kanssa ja päästiin myös opettamaan 9.luokkalaisille,sekä lukiolaisille vähän nostoja. Lopettaminen ei aluks tuntunu kovin pahalta,koska aattelin et harrastus se vaan oli,mut nyt on kyllä tullu niin ikävä sitä lajia,että mun oli ihan pakko alottaa uudelleen.

Mun venyttely jäi pois heti kun lopetettiin,mun hypyt on huonontunut ihan sikana ja kyllä huomaa et se venyvyyskin vaan katoaa... Mutta nyt oon alottanu uudelleen venyttelemisen,että mun hypyt menis paremmin ja muutenki oisin venyvämpi. 






3 kommenttia:

  1. Kyl se notkeus tulee viel takas nii ja mis joukkueessa nyt oot? :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! ♥:llä Anni ja Julia